четвер, 5 березня 2015 р.

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:
1) щоб зацікавити учнів темою або предметом питання потрібно пов'язувати із практичними потребами, життєвими ситуаціями;
2) ключове питання не повинно мати чіткої відповіді і спонукає учнів до дослідження;
3) тематичні питання дають можливість розширити коло питань, що в кінці дослідження підводять на відповідь до ключового;
4) змістовні питання орієнтують учнів на поняття, якими вони повинен володіти по завершенню роботи над проектом.
Опрацьовуючи Основні питання вчишся правильно формулювати запитання, визначати їх значимість, що є досить важливим в педагогічній діяльності. Від вірно сформулюваного запитання інколи багато що залежить.Ставити запитання - велика наука. 

2 коментарі:

  1. Доброго вечора, чи визначилися ви із запитанням? Цікаво, як воно звучить, оскільки я теж вважаю, що від вірно сформульованого запитання багато, що залежить. ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Із ключовим запитання поки не можу визначитися. Зупинилась на питанні "Чому Малевич намалював "Чорний квадрат?".

    ВідповістиВидалити