середу, 11 березня 2015 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме:
- вчитель спрямовує діяльність учнів, використовуючи для цього Контрольні списки (перелік що зробив, що - ні);
- учні отримують Форму оцінювання самоспрямування у навчанні, яке допоможе відслідковувати учню рівень розвитку;
- учні проходять рефлексію і це допомагає вчителю спрямовувати діяльність учнів, відслідковувати їх розвиток;
- учні працюють в групах, тому від вміння розподілу ролей, організації спільної діяльності залежить і робота учнів, і вироблення навичок спілкування і оцінка діяльності товариша і своя власна

Немає коментарів:

Дописати коментар