Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме продумати як оцінити учнів на кожному етапі роботи під час виконання проекту.
Велику роль відіграє як вхідне оцінювання (таблиця "З-Х-Я-Д", опитувальник), так і оцінювання роботи учнів (контрольні списки по блогам та презентаціям, форми оцінювання групової роботи, рівень навченості, оцінювання кінцевого результату та всього проекту).
Велику роль відіграє як вхідне оцінювання (таблиця "З-Х-Я-Д", опитувальник), так і оцінювання роботи учнів (контрольні списки по блогам та презентаціям, форми оцінювання групової роботи, рівень навченості, оцінювання кінцевого результату та всього проекту).
Немає коментарів:
Дописати коментар