четвер, 5 березня 2015 р.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
1) ознайомилася із різними, цікавими стратегіями оцінювання
2) проаналізувала, які інструменти доречно використовувати для оцінювання вмінь та знань учнів перед початком роботи над проектом (таблиця З-Х-Я-Д, організаційна діаграма)
3) використовуючи для початкового оцінювання google-форму можна виявити рівень володіння учнями ресурсів Інтернету.
4) створила презентацію, яку вчитель представляє для зацікавити учнів перед початком роботи над проектом, підводить до роботи над проектом
5) обдумала, яким чином організувати контроль за роботою учнів в процесі виконання проекту (ведення блогу проекту, де учні висвітлюють свої здобутки, проблеми, обговорення). Аналізуючи записи вчитель зможе надати потрібну консультацію.
Продумуючи оцінювання більш глибше уявляєш кінцевий результат. Цікаві стратегії оцінювання можна використовувати не лише під час роботи над проектом, а і під час звичайних уроків.















9

5 коментарів:

  1. Які саме інструменти оцінювання для учнів Ви обрали для себе і будете використовувати в проекті?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зупилилась на таблиці ЗХЯД, використання блогу як для контролю за роботою учнів так і для представленя робіт учнів

      Видалити
  2. Справжній інформатик та математик. Чітко, коротко, конкретно. Все алгоритмічно. Успіхів у навчанні та реалізації проекту.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую. Сподіваюся що у нас отримається. А у вас є досвід проектної діяльності?

    ВідповістиВидалити